sunnuntai 27. huhtikuuta 2008

Color me!

Kampaaja, värit, hienot kuvat lehdissä ja minä olemme melko mielenkiintoinen yhdistelmä. Kun astelin kampaajalle mietin, ettei tästä ainakaan punainen tule. Ja kuinkas sitten lävikään, löysin aivan upean värjäyksen yhestä kuvasta ja hiuksistani tuli punaruskeanlilat. Kuulostaa oudolta, mutta tosi hyvä väri. Sitten kun saan liitettyä kuvia Tulee hiuksistakin kuvat.

Ostoksilla
- Kangaskaupassa etsimässä kangasta kevätjuhlahameeseen. Tulos: valkoinen silkki.

- Citymarketissa muuten vaan. Tulos: farkkulappuhaalari tyyppinen hame. Polviin asti.

Olen tullut siihen tulokseen, että minulla on kallis maku. Ja sehän ei tiedä hyvää?

1 kommentti:

MouMou kirjoitti...

Ja minä kun olen meinannut tilata Asokselta sellaista farkkulappuhaalarihametta!:D Taidankin painua markettiin.:)